Thursday, March 3, 2011

Snart helg!

..og bra er det! Dagene blir lange når trollemannen jobber seinvakt.
Vi hadde oss en tur på biblioteket i dag, trollemannen, trollegutten og jeg. Jeg elsker å lete blant alle skattene av nye og gamle bøker fulle av idèer til noe som jeg kan lage. I dag fikk jeg med meg en fin liten stabel av blader som hadde masse mønster på klær til småtrolla. Og hvem vet, kanskje jeg lager noe til meg selv?....


Jeg fikk med meg dette flotte stoffet hjem i dag også, over 4*1,5 meter for kun 90 kr!! "Den tar jeg!" , sa jeg :)

 Jeg kan lage masse med disse metrene! Det ender sikkert opp som både kjole, topp og bukse:) Trollejenta mi likte det veldig godt.
Så nå lurer jeg bare på NÅR jeg skal få sette meg ned å bla gjennom bladene, og tegnet ut mønstrene. Det lar seg dårlig gjøre med to viltre luringer rundt meg... bra det snart er helg!













Til slutt vil jeg vise et bilde av trollegutten min;) Et skikkelig kodak-øyeblikk. Nyt det!!





No comments:

Post a Comment

I love reading you`re comments!