Friday, March 25, 2011

Må man så må man....

Nå har det seg sånn da at ser man noe man VIRKELIG liker, så bare man ha det! Og sånn var det i dette tilfellet;)

Jeg kjøpte masse billig Hacko garn med ei dame på nettet, og jeg syntes det var helt fantastisk i fargene! Virkelig etter min smak! Så dette måtte jeg bare ha:)

   Seks hesper til sammen (bare fire på bildet)

Sånn blir det seendes ut. Elsker det gule:)
Det skal etter sigende bli denne genseren. Oppskriften fant jeg på Ravelry og er laget av Perl Grey





Under ser du et deilig og mykt "amerikagarn" fra Alfabette Zoope. 
100% økologisk merinoull i fargen "Fields of green".
Foreløpig så har jeg ingen aning hva det skal bli, så kom gjerne med forslag.


                                                       
    

Prøvde å "fange" de flotte og knalle fargene, men det var ikke så lett...





No comments:

Post a Comment

I love reading you`re comments!