Tuesday, November 22, 2011

Rosa på ball!

Jeg har gjort det mange ganger før. Jeg har med gode hensikter både strikket og sydd kjoler og skjørt til trollejenta. Men er det ikke rååååsa så blir det ikke brukt. Og det er ganske kjedelig når man legger ned masse tid og kjærlighet i det man lager. Men da burde man lære av sine feil da, kanskje??
Jo!

Jeg har hatt liggendes noe rosa speilfløyel en stund uten helt å vite hva jeg skulle bruke det til. Men så fikk jeg ideen om å sy et skjørt av det. Jeg kjøpte rosa pong-pong-bånd til å pynte med. 
Det eneste jeg tenkte da jeg var i prosessen med å lage det var at DENNE gangen kunne det umulig slå feil! 
Og jeg hadde helt rett! :) Det ble en slager! 



Mønsteret er fra boka "Made By Me"

No comments:

Post a Comment

I love reading you`re comments!