Tuesday, November 22, 2011

Endelig en knyttebukse!

Denne har jeg ønsket å sydd siden i sommer da jeg først hentet boken på biblioteket!
Men jeg synes det var litt avskrekkende å måtte lage egne elastiske skråbånd til buksen. 
Men jeg tok knivet fatt og skjærte noen meter et brunt interlock stoff og klarte faktisk å lage mine egne bånd :)
veldig fornøyd med det.......
Av stoff så brukte jeg rød stretch velour som jeg fant hos en brukt handler til 10 kr!! og den brune velouren er fra stof 2000.

Jeg må innrømme at jeg syntes den ble riktig så flott! Også er ikke det en "jentete" rødfarge, men mer innslag av rust faktisk. 


Denne oppskriften er også fra "Made By Me" boka. Strørrelse 1-2 år, men den er kanskje litt knapp i størrelse for å skulle strekke til to år? Men igjen, trollegutten er ganske lang for å være 14 mnd....

No comments:

Post a Comment

I love reading you`re comments!