Friday, September 9, 2011

Spencerkjole av redesign!

For noen uker siden var jeg på bruktbutikken en rask tur, bare for å ta en titt. Jeg fant en virkelig spesiell duk med skikkelig flotte og lekne farger. 

Jeg klarte å overtale meg selv om at jeg ikke trengte noe mer stoff, så jeg lot den ligge på hylla!....
Meeeen.. dagene gikk og jeg klarte ikke la være å tenke på den flotte duken som jeg forlot...
Neste gang jeg kom tilbake så låg den der fortsatt! Det var skjebnen! Så jeg kjøpte den og tok den med
meg hjem, i stor forundring over hva det skulle bli av den.
Og sånn ble det faktisk da, en kjole til trollejenta. 
For hun har da slettes ikke for mange??? :p




:D
Og så ble det to....





3 comments:

  1. Skikkelig fin! og man kan da ikke få for mange kjoler!!!
    God helg!

    ReplyDelete
  2. Takk:) Ja var ikke den vel?? Hehe... også så original :D Skulle hatt en til meg selv ;)

    ReplyDelete

I love reading you`re comments!