Sunday, September 11, 2011

Spencerkjole av redesign! #2

Jeg fikk så utrolig masse flott tilbakemelding på den første spencerkjolen jeg lagde at jeg "slengte" like så godt i hop en til jeg:D

Jeg har hatt dette stoffet i hylla mi en stund nå med mål for at det skulle bli en deilig sommerkjole til trollejenta. Men hvor ble sommeren av da? Dessuten så var jeg kanskje litt sent ute selv?...

Uansett, så fikk jeg den "opp og frem" og det ble noen flotte farge komboer :)

 Live-bilder er alltid stas :D



2 comments:

  1. Sååå fin! Stilig måten du har skåret stoffet på, med blomster på hver sin side på bærestykket og skjørtet. Det "gjorde" kjolen synes jeg!
    Denne må hun jo bruke selv om høsten har kommet! Blir super med tights og genser under også denne synes jeg!
    Klem fra meg :)

    ReplyDelete
  2. takk for det Guri! ja jeg syntes virkelig at det gjorde susen også:) hun brukte den i barnehagen idag, så denne tror jeg kommer til å bli flittig brukt:)takk for det Guri! ja jeg syntes virkelig at det gjorde susen også:) hun brukte den i barnehagen idag, så denne tror jeg kommer til å bli flittig brukt:)

    ReplyDelete

I love reading you`re comments!