Saturday, June 2, 2012

Endelig! En Onion 2041!



Her er den! Min nye stothet! 

Jeg har hatt mønsteret til denne kjolen lenge, 
men jeg har liksom aldri klart å bestemme meg 
for hvordan den skulle se ut.
Men her er den altså; "fresh from the press!"

Stoffet er kjøpt hos Textart.no
og er den mykeste stretch velour i en flott grå-farge.
Prikkestoffet er jersey, fra samme butikk, 
som harmonerer perfekt til velouren!
Kjolen har et knytebånd som er festet
i midjen, og er langt nok til å surre
to ganger. 
Nederst har jeg brukt et hvitt skråbånd
med blonder, og jeg syntes det nesten 
ble prikken over i`en??
Det ga iallefall ekstra tyngde i skjørtet
sånn at det "faller" bedre.

Det er fare for at jeg kommer til å bo i denne!
Så det kommer GARANTERT til å bli flere av samme type!







1 comment:

I love reading you`re comments!