Sunday, January 22, 2012

En oppsummering!

Det har blitt masse sying siden jul, og jeg har vært så heldig å fått laget flere bestillinger. 
Det er kjempegøy!
Jeg holder for øyeblikket på med en nå også, men den får jeg vise senere, 
når mottaker har sett den først;)
Her kommer iallefall et lite bilderas av det jeg har rukket å lage de siste ukene:


Først ute er disse luene, alle er dobbeltsydd av stretchjersey. 
ca str 3-6 år.



Så ville jeg prøve meg på den gode gamle, allsidige (bokstavlig talt!) forklekjolen!
Den er dobbelt-og vrangsydd med kryssende seler som knappes på skuldrene (disse har ikke fått knapper da bildet ble tatt).
Str 12-16 mnd








Så denne FANTASTISKE kjolen i retro-inspirerende frottè stoff fra Mylly Myksut.
Elsker disse fargene! Denne er en str 80.



Og en til med stoff fra Mylly Muksut
Denne er i stretch velour, med store marihøner på hvit bakgrunn. 
Fargene i dette stoffet er helt utrolig klare og sterke!
str 80



Litt til gutta også!
Her er en bukse i tynn babycord, flott til å ha ut på våren. 
Denne er i herlige blåtoner med vertikale striper, 
justerbar strikk i livet og sort ribb i bena for bedre passform.
Str 86


Og helt til sist denne jentebuksa, 
 i deilig myk, støvlilla stretch velour med "dådyr" applikasjon
og lilla ribb i livet og bena.
str 68

Alt dette kan du også finne på epla-butikken min! 




No comments:

Post a Comment

I love reading you`re comments!